Home » » «Η ζωή χρωστάει στην ΑΕΚ»

«Η ζωή χρωστάει στην ΑΕΚ»

Written By AEKTV on Κυριακή 17 Αυγούστου 2014 | 12:01:00 μ.μ.

Σύνθημα επιστροφής της ΑΕΚ στην Σούπερ Λίγκα αλλά και στους τίτλους έστειλε από τα Χάνια Πηλίου ο Γιώργος Σαρρής. Η επιλογή της «Ένωσης», τα τατουάζ και το νέο look του 25χρονου στόπερ.
Έτοιμος να βοηθήσει την ΑΕΚ στη νέα προσπάθεια που ξεκίνησε η ομάδα εμφανίστηκε ο Γιώργος Σαρρής. Ο 25χρονος κεντρικός αμυντικός, μιλώντας στους εκπροσώπους του Τύπου από τα Χάνια Πηλίου, εξήγησε την επιλογή του να φορέσει την κιτρινόμαυρη φανέλα και μίλησε για τα όνειρά του με τη νέα του ομάδα.

Παράλληλα, αναφέρθηκε στις εντυπώσεις του από τη δουλειά που γίνεται στην «Ένωση» αλλά και τη συνεργασία του με τον Τραϊανό Δέλλα. Τέλος, μίλησε για το νέο του look, τα τατουάζ αλλά και τον αριθμό «89», που θα φοράει τη νέα σεζόν.

Αναλυτικά:

- Θα μας πεις λίγο πως έγινε η μεταγραφή στην ΑΕΚ, πως εσύ δεν ακολούθησες τον δρόμο πολλών συμπαικτών σου που πάνε προς Ολυμπιακό, τι είχε συμβεί εκείνη την περίοδο;
«Εμένα το συμβόλαιο τελείωνε το καλοκαίρι και μπορούσα να μιλήσω βάση νόμου με όποια ομάδα ήθελα από τον Ιανουάριο. Είχε γίνει μια κουβέντα μέσα Δεκέμβρη και είχαμε πει να μιλήσουμε Ιανουάριο. Έγινε τότε ένα ραντεβού με τον κ. Λυμπερόπουλο, είχα ανέβει στην Αθήνα με πρωτοβουλία δική μου διότι προτιμώ να μιλάω face to face, παρά από το τηλέφωνο. Ειλικρινά μέσα σε 10 λεπτά, να πω 20' για να μην υπερβάλω, είχα κλείσει στην ΑΕΚ»

- Τι ήταν αυτό που σε κέρδισε, αυτό που σε έκανε να πεις το ναι;
«Καταρχάς είναι μια πολύ μεγάλη ομάδα, δεν το συζητάει κανείς, με πολύ μεγάλη ιστορία με κόσμο, οποιοσδήποτε παίκτης θέλει να βρίσκεται σε αυτή την ομάδα και πόσο μάλλον τώρα που στο τιμόνι βρίσκεται ο κ. Μελισσανίδης και όλοι καταλαβαίνουμε ότι πάει να γίνει κάτι πάρα πολύ καλό και να επιστρέψει η ΑΕΚ εκεί που της αξίζει και να πετύχει όλα αυτά που χρωστάει η ζωή σε αυτήν».

- Υπήρχαν κάποιες επιφυλάξεις οι οποίες άρθηκαν μόλις ήρθες εδώ και άρχισες να δουλεύεις με την ΑΕΚ;
«Όταν ξεκίνησα με την ομάδα; Όχι ίσα ίσα, αντιθέτως. Μπορεί να υπήρχαν κάποιες επιφυλάξεις από οποιοδήποτε παίκτη πριν κλείσει στην ΑΕΚ, αλλά μόλις ήρθαμε και αντικρίσαμε τι γίνεται, πως δουλεύει η ομάδα, την οργάνωση που έχει, τον κόσμο που έχει και σε γνωρίζει όλη η Ελλάδα μόλις έρθεις στην ΑΕΚ, όχι ίσα ίσα».

- Στο προηγούμενο διάστημα υπήρξαν άλλες ομάδες που σε πλησίασαν και μέσω του ατζέντη σου; «Ναι και μέσω του ατζέντη μου και επίσημη πρόταση είχε γίνει στην ομάδα, από ομάδα Α' Εθνικής, αλλά προτίμησα να έρθω στην ΑΕΚ, διότι κατάλαβα και όσο περνάει ο καιρός ακόμα περισσότερο, πως η δουλειά που γίνεται εδώ είναι αξιόλογη και τέλεια».

- Υπάρχει πολύ μεγάλος ανταγωνισμός στην ομάδα έτσι και αλλιώς, αλλά στη θέση σου ακόμα περισσότερο. Αυτό σε αγχώνει, είναι κίνητρο για να γίνεις καλύτερος, είναι θετικό για την ομάδα συνολικά;
«Μπορεί να υπάρχουν κάποια άτομα τα οποία να αγχώνονται και να θέλουν να νιώθουν σιγουριά στην θέση τους, αλλά υπάρχουν κάποια άλλα άτομα που ζητάνε τον ανταγωνισμό για να γίνουν καλύτεροι. Αν πιστεύεις στον εαυτό σου, ζητάς τον ανταγωνισμό και μέσα από αυτό γίνεσαι και εσύ καλύτερος».

- Ο προπονητής είδαμε και σήμερα στην προπόνηση, να ζητάει και την συμμετοχή την δική σας στο παιχνίδι. Είναι κάτι νέο αυτό για σένα, ήσουν σε μια ομάδα που αμυνόταν συνέχεια...
«Έχουν πει και άλλοι συμπαίκτες μου που παίζουμε στην ίδια θέση, πως έχουμε μάθει στις πρώην ομάδες μας να είμαστε πιο αμυντικογενείς, να παίζουμε πιο πολύ καταστροφικό ποδόσφαιρο. Η ΑΕΚ λόγω δύναμης, χρειάζεται και από τον τερματοφύλακα αλλά και από τα στόπερ, γενικά από την άμυνα να κατεβάζει παιχνίδι. Είμαστε εδώ πέρα για να δουλέψουμε και τις εντολές που μας δίνει ο προπονητής να τις βγάζουμε εις πέρας».

- Είναι κάτι κάτι που σε απασχολεί, σου βάζει επιπλέον βαθμό δυσκολίας; «Όχι αντιθέτως, το ζητούσα και εγώ ο ίδιος και στο παιχνίδι με την πρώην μου ομάδα, το ζητούσα και εγώ ο ίδιος να κατεβάζω παιχνίδι και θέλω να πιστεύω πως το κάνω σε καλό βαθμό».

- Πόσο πολύ θεωρείς πως έχει προχωρήσει το δέσιμο της ομάδας και πότε θα είναι απολύτως έτοιμη για να βγάλει αυτό που περιμένει ο προπονητής στο γήπεδο;
«Καταρχάς όλοι γνωριζόμαστε μεταξύ μας, από τις ομάδες που ήταν και οι άλλοι μου συμπαίκτες, ήμασταν στο ίδιο πρωτάθλημα όλοι, άρα πάνω κάτω γνωρίζουμε πως παίζει ο καθένας και γνωρίζουμε τα στοιχεία του καθενός. Το μόνο πράγμα που χρειάζεται είναι να δέσουμε τώρα στην ίδια ομάδα και νομίζω ότι δεν θα πάρει πολύ χρόνο και πιστεύω ότι σε δύο με τρεις βδομάδες θα είμαστε 100% έτοιμοι».

- Γιώργο πιο θεωρείς το βασικό σου προσόν και ποιο το βασικό σου μειονέκτημα;
«Προσόν... Δεν είναι ο κατάλληλος για να μιλήσω για τα προσόντα μου, το μόνο που έχω να πω είναι ότι έχω μάθει στη ζωή μου να είμαι ταπεινός και μαχητής και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ και θα δίνω την τελευταία μου ανάσα για την ομάδα την οποία ανήκω και θα τα δίνω όλα κάθε μέρα σε κάθε προπόνηση και σε κάθε αγώνα. Στο μειονέκτημα, πιστεύω ότι πρέπει να τα βελτιώνεις όλα και τα καλά στοιχεία που έχεις, πρέπει να τα δουλεύεις καθημερινά. Δεν μπορώ να πω κάτι συγκεκριμένο, απλά κάθε μέρα πρέπει να δουλεύεις σε όλα και σε ότι σου λέει ο προπονητής σου. Άμα σου λέει στην αμυντική λειτουργία θα πρέπει να δουλεύεις την αμυντική σου λειτουργία. Υπάρχουν και κάποιες μέρες που θα πρέπει να δουλεύεις και εσύ έξτρα».

- Φαίνεσαι πολύ συνειδητοποιημένος στις επιλογές που έχεις κάνει. Καθόρισε μου λίγο τους στόχους που έχεις, γιατί προφανώς δεν είναι μόνο η άνοδος στην κατηγορία με την ΑΕΚ
«Αυτή την στιγμή βρισκόμαστε στην ΑΕΚ και κοιτάει ο καθένας να κάνει το καλύτερο για την ομάδα. Δεν κοιτάει κανένας τον εαυτό του, πρώτα απ' όλα είναι η ομάδα και μετά είμαστε εμείς. Γιατί αν πάει καλά η ομάδα, θα πάμε και εμείς καλά. Πρωταρχικός στόχος της ομάδας είναι να πάει στην Α' Εθνική, δεν το συζητάει κανένας αυτό, να κάνουμε μια αξιόλογη πορεία στο Κύπελλο και να επιστρέψει η ΑΕΚ εκεί που της αξίζει. Γιατί είναι μια πολύ μεγάλη ομάδα και τις αξίζουν όλα αυτά».

- Πως είναι να δουλεύεις με τον Δέλλα προπονητή και κυρίως πως είναι να δουλεύει ένας κεντρικός αμυντικός με τον Δέλλα...
«Ένα ένας πολύ αξιόλογος άνθρωπος και αξιόλογος προπονητής, η δουλειά του φαίνεται μέσα στο γήπεδο. Πόσο μάλλον σε εμάς τους στόπερ, ο οποίος έχει κάνει μια πολύ μεγάλη καριέρα και στην Ελλάδα και στην Ευρώπη και είναι από τα καλύτερα στόπερ που έχει βγάλει η Ελλάδα. Πρέπει να τον ακούμε και να έχουμε το κεφάλι κάτω, γιατί μέσα από τον προπονητή μας θα γίνουμε και εμείς καλύτεροι».

- Η πρώτη σου εμφάνιση μπροστά στον κόσμο της ΑΕΚ, θα συνδυαστεί και με ένα μεγάλο φιλικό με αντίπαλο την Ρόμα. Το σκέφτεσαι λίγο αυτό το παιχνίδι σε συνδυασμό και με την πρώτη παρουσία του κόσμου;
«Εντάξει, είναι ένα πολύ μεγάλο φιλικό, η ΑΕΚ πρέπει να παίζει τέτοια φιλικά γιατί είναι και η ΑΕΚ μια πολύ μεγάλη ομάδα. Είναι κάτι παραπάνω από ένα φιλικό, πρέπει να δείξουμε στον κόσμο μας ότι είμαστε έτοιμοι 100% για το νέο πρωτάθλημα. Εύχομαι να βγάλουμε το καλύτερο μας πρόσωπο μέσα στο γήπεδο και εύχομαι και στην πορεία να πάνε όλα καλά και να τελειώνουμε γρήγορα αυτή την ιστορία της φετινής χρονιάς».

- New look, πως το αποφάσισες;
«Έχω θέμα με τα μαλλιά μου γενικά. Δεν με απασχολούν πως είναι και τι είναι, μπορεί να σηκωθώ ένα πρωί και να κάνω τα μαλλιά μου έτσι (ξυρισμένος). Δεν με απασχολεί και πολύ το κεφάλι μου».

- Έχεις τατουάζ, σημαίνουν κάτι;
«Έχω ένα άγγελο (μπράτσο) και από μέσα έχω τις ημερομηνίες της οικογένειας μου και συμβολίζει οι άγγελοι και οι άγιοι να προσέχουν την οικογένεια μου».

- Το νούμερο στην φανέλα είναι η ημερομηνία γέννησης;
«Είμαι γεννημένος 8/9 το 89'. Δύο 89άρια».

Διάδωσέ το :

Δημοσίευση σχολίου