Home » » Το αντίο του Καφφάτου στην ΑΕΚ

Το αντίο του Καφφάτου στην ΑΕΚ

Written By AEKTV on Κυριακή 22 Ιουνίου 2014 | 6:51:00 μ.μ.

Την αποχώρησή του απ’ την ενεργό δράση ανακοίνωσε ο Δημήτρης Καφφάτος, μια μέρα μετά την ολοκλήρωση της Α1 χάντμπολ ανδρών.«Όποτε το ζητήσει η ΑΕΚ θα είμαι εκεί» ανέφερε στο «αντίο» του. Με ένα συγκινητικό μήνυμα, αλλά και με αιχμές για την κατάσταση που επικρατεί στο τμήμα χάντμπολ της ΑΕΚ, αποχαιρέτησε την ενεργό δράση ο Δημήτρης Καφφάτος, μια μέρα μετά τον τελευταίο τελικό.

Ο τερματοφύλακας των «κιτρινόμαυρων» ευχαρίστησε όσους συνεργάστηκε κατά τη διάρκεια της πορείας του στα γήπεδα, αλλά και τον κόσμο που στάθηκε στο πλευρό του,με μια δημοσίευση στο facebook.

Παράλληλα, αναφέρθηκε και σε προσπάθεια καταστροφής της ΑΕΚ, αφήνοντας αιμές ότι κατάσταση ενδέχεται να προέρχεται μέσα απ’ την ομάδα.




Δεν θα ζητήσω συγνώμη από κανέναν... θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ από τους συμπαίχτες μου, τους αντιπάλους μου, τους προπονητές μου και όλους εσάς που με έχουν στηρίξει όλα αυτά τα χρόνια της αθλητικής μου καριέρας!!! έμελλε να είναι το τελευταίο μου παιχνίδι σε ένα ταξίδι 30 χρόνων με επιτυχίες, χαρές αλλά και λύπες σε ένα γήπεδο όπου ξεκίνησα να γνωρίζω αυτό το άθλημα την Ν. Ιωνία!!! θα θελα βέβαια να κλείσει με μια κατάκτηση πρωταθλήματος αλλά αυτό είναι ο αθλητισμός ...
See More
Διάδωσέ το :

Δημοσίευση σχολίου